099-007-52-88viber
098-004-80-07viber
097-050-02-03viber
066-050-02-03viber
093-050-02-03viber

Час роботи

Пн-Пт: 9-00 до 18-00
Субота: 10-00 до 16-00
Неділя - Вихідний

Датчики температури



Порівняння товарів (0)


Показано з 1 по 15 із 36 (всього 3 сторінок)

 За допомогою датчика температури редуктора здійснюється завмер температури редуктора і передача показання на блок управління, який при досягненні певної її позначки (в більшості випадків це 38 градусів Цельсія) виконує перемикання з бензину на газ. Відрізняються датчики температури опором, тому слід правильно підбирати його тип, при налаштуванні ГБО, щоб його показання були коректними.
Датчик температури редуктора являє собою латунний або металевий корпус з різьбленням з двома проводами. Датчик встановлюють на редуктор у відповідне посадочне місце. Датчики відрізняються між собою по Опору 2,2 кОм, 4,7 кОм, 10кОм. Для коректної роботи ГБО, необхідно вибрати правильний тип датчика, щоб значення температури редуктора було вірним
У разі обриву проводу датчика-відбудеться збій системи перемикання з бензину на газ. В такому випадку, Ваш автомобіль на холодному двигуні буде переходити на газ. Що може спричинити за собою вихід з ладу форсунок, газового випарника, МАП-сенсора і в деяких випадках двигуна внутрішнього згоряння. Якщо при програмуванні газового контролера була встановлена операція» теплий старт", то в цьому випадку автомобіль, при старті двигуна, буде заводитися на газовій суміші. У цій ситуації гарантований швидкий знос газових форсунок, газового редуктора, МАР-сенсора.

Error in text!

Thanks!