099-007-52-88viber
098-004-80-07viber
097-050-02-03viber
066-050-02-03viber
093-050-02-03viber

Час роботи

Пн-Пт: 9-00 до 18-00
Субота: 10-00 до 16-00
Неділя - Вихідний

ГБО 1,2,3-го покоління




Уточнити Пошук


Газобалонне обладнання 1-го і 2 - го покоління-найпростіші в установці і маловитратні за ціною серед видів переобладнання на газ. Традиційне покоління установлюють на автомобілі з карбюратором і звичайним інжектором. Якщо інжектор Новий, потрібно встановлювати додаткові емулятори-це буде вже 3 покоління.
Часто люди не розбираються, яке ж покоління ГБО знаходиться у них під капотом. Спробую вам роз'яснити. Основною деталлю цих поколінь є редуктор-випарник. Він буває вакуумного або електронного(електричний) тип. Їх відмінність полягає в тому яким чином відкриваються і перекриваються. В електричному редукторі газ подається тоді, коли котушка на редукторі розпізнає електро коливання з котушки запалювання. У вакуумному(Pneumatic)- тільки тоді, коли у впускному колекторі з'явиться розрядження (вакуум) і мембрана в редукторі відкриється.
Принцип відмінності поколінь? В 1-ом поколінні після редуктора, розташовується гвинтовий дозатор(регулятор) гази. У 2-ом поколінні замість гвинтового гегулятора установлено вже електронний пристрій, що вимірює дозу проходить газової суміші за даними лямбда-зонд.
Із газового балона пропан-бутанова газова суміш під тиском подається до редуктора по так званій магістралі, в редукторі тиск знижується до робочого, а газ переходить в газоподібний стан. Традиційно протягом багатьох років магістральною трубою служила мідь, але прогрес не стоїть на місці і зараз більшість установників використовують термопластиковую трубу. Світовим лідером є термопластикова трубка Faro(Італія) з наступними перевагами: простота установки, не боїться вигинів і переломів, радіус внутрішнього перетину більше в порівнянні з міддю, т.е. не боїться забруднення, діапазон робочої температури від -40°Со до +125°Со.


Error in text!

Thanks!