Датчики ГБО купити в Харкові або з доставкою по Україні
Адаптер для датчика тиску газу Bosch
147.00грн.
Гніздо для датчика Bosch (пластик)
54.60грн.
ДАТЧИК ТИСКУ BRC на рейці для Sequent 24 і 56
1 908.48грн.
Датчик тиску і розрідження KME Diego G3 CC-1
1 848.00грн.
Датчик тиску і розрідження KME PS-CCT 5 (Diego G-3)
1 470.00грн.
Датчик тиску і розрідження Romano сірий (RPG-А)
1 470.00грн.

МАП-датчик - це електронний пристрій, що застосовується в системі ГБО 4 покоління. Призначений він для вимірювання вакууму у впускному колекторі двигуна, а також передачі сигналу газового блоку управління. Саме за допомогою цього датчика визначається навантаження двігате-ля автомобіля ,при будь-якому розташуванні дросельної заслінки.
Від коректності роботи датчика тиску, залежить процентне співвідношення газу до водуху в порції газоповітряної суміші, що потрапляє в камеру згоряння двигуна автомобіля.
Сам МАП сенсор вкрай рідко ламається, що є причиною відмови роботи двигуна. У разі неповного виходу з ладу (надходження невірних даних до блоку управління газовим обладнанням) в двигун автомобіля потрапляє збіднена або ж збагачена суміш, що призведе до ненадійної роботи двигуна, перевитрати газу і т. п.
MAP sensor є надійним механізмом. Його збій відбувається, зазвичай, через неправильне монтажу. Потрібно знати, що монтувати МАП-датчик потрібно в точці, що знаходиться вище, ніж фільтр парової фази і форсунок. Завдяки цьому, виключено скупчення газоліну і вологи всередині корпусу датчика, а також збереження тривалої працездатності пристрою.
1. Попадання вологи.
2. Неправильне встановлення (датчик встановлений написом вниз, або до фільтру парової фази).
3. Надлишковий тиск редуктора.
4. Несвоєчасна заміна фільтрів.